Wednesday 13 September 2017

NADI NIAGA TAK BAYAR DUIT SAYA RM 1620


Bismilahirahmanirahim,
Terlebih dahulu saya nak bgthu y sya ni jenis tak suka nk pnjang2 kan isu ni...Tapi Kalau pasal Nadi Niaga (MA0222183-M) ni...Mmg serius sy menyampah...Dah lah ambil artwork saya...

Hai boleh kita guna hasil kerja org yang belum di bayar...? Tak rasa bersalah ke?
Alhamdulillah syukur sngat Hutang dekat kita Rm 1620.Banyak tu 1 buku jugak lah design diambil..Peh nk pecah mata admin bt design..Bila time nak design 3 pagi pun wasap..

Nadi Niaga..Hutang sebelum raya..Janji nak bayar sebelum raya...Tapi kita pulak y mcm meminta2... Biasa Kita mmg ambil.50% deposit sebelum kita mula design tapi benda nak berlaku...(tlong atas ehsan)

Bila nk bt payment kita pulak yang mcm apa nk minta2...Lama gila mintak payment dari sebelum raya..Sampai lah harini baru admin ada masa nk taip 14.9.2017 jam 12.37 am. (skrng dah 3 bulan lebih dah masa berlalu,boleh buat tak tahu jew) yang tak boleh blah tu dia ckp saya terlalu "push dia" mintak payment..Ya Allah..

Saya yang menyebabkan kerugiaan syarikat..Lepastu boleh pulak ckap design kita blur pecah!!! Wooo..sbar jelah..Agak2 lah kalau kita dah buat confirmation design..Siap wasap emel bagai on progress design tu...Kalau tak apa guna confirmation design tu kan..

Peh saya punyalah bersabar tnggu seminggu lpas seminggu...Yang paling saya terkesan sekali duit tu untuk perbelanjaan hari Raya keluarga saya..Sebab dia dah janji kod sebelum raya.Allah je yang tahu perasaan saya masa tu.

Harap designer lain jgnlah cuai mcm kami...Keraskan lah hati tu sikit...Kadang2 tak sampai hati..bulan puasa...Tapi org lain hati tak mcam kita...smpai sekarang tak bayar lagi... . Pesanan kita semoga bayar duit saya.

Alhamdulillah...Terima kasih nadi niaga yang tak bayar2 duit kami... Allah Maha Mendengar..

sy bkan tak berhati perut sngt..Klu ikutkan hati ni nak je report polis...Tapi Tak apa saya lebih suka ENTRY ni ada sampailah Pihak Syarikat Bayar Payment hasil titik peluh saya.Itu Je sekian, Wassalam.